donderdag 3 oktober 2013

Speculaasje


4 opmerkingen:

  1. Leuk, weer zo'n koekjesbordjeskleedjesstilleven!!!
    Speculaasmachine op:
    http://www.bakkerijmuseum.nl/kalwiblo/index.php?t=8&h=98&s=444

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze en meer traktaties zijn te zien in de expositie Friend and foe (the sensation of combining) samengesteld door Hans Aarsman bij Galerie West: www.west-denhaag.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige dubbele pagina in de Volkskrant van vanochtend! Geweldig leuk dat u dit soort dingen 'ziet'... Zelf vallen deze 'mooie bijzondere zaken' mij ook vaak ineens op, alleen praat ik er zelden over en doe ik er niets mee. Want zeg je zoiets, dan zie je men meestal denken: wat ziet ze er in...! Wat is daar nou zo bijzonder aan!? Ik ga uw website goed bewaren en af en toe een kijkje nemen.
    Veel succes, een oma van 74 jaar.
    Gelukkig doet u er wel iets mee....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dag Peter, ik zag het artikel met de foto's vorige week in de Volkskrant. Prachtig. En toen mijn oog viel op het speculaasje schoot ik vol. Dat heb ik nooit eerder meegemaakt. Wat een speculaasje al niet vermag!

    BeantwoordenVerwijderen